Екипът на ИНБАЛАНС в Бургас се занимава професионално със счетоводно обслужване от 10 години.

В периода от основаването му до днешна дата, екипът на ИНБАЛАНС Бургас е работил под името Вива Трейд. В периода между 2012 и 2014 година е бил част от счетоводната мрежа Крестън Булмар като регионален партньор.

През 2015 година заедно с нашите партньори основахме националната счетоводна мрежа – ИНБАЛАНС България.

Като клиенти на ИНБАЛАНС Бургас, Вие можете да разчитате на нас за :

  • счетоводни услуги
  • одиторски услуги
  • консултация по данъчно и търговско право, международни търговски практики.
  • съвети относно бизнес развитието на Вашето предприятие или компания
  • индивидуализирани решения изготвени специално за потребностите на Вашия бизнес.

В допълнение на основните услуги, ИНБАЛАНС Бургас предлага одиторски и юридически услуги на своите клиенти, в партньорство с утвърдени и реномирани специалисти в областта си.

ИНБАЛАНС Бургас предлага на клиентите си юридически консултации и услуги чрез адвокатите Христо Минчев, Радостина Иванова и Павлин Иванов, специалисти съответно по търговско, административно, трудово, гражданско и вещно право.

Ние обслужваме различни браншове, както и компании с чуждестранно участие, собствениците на които са от Русия, Украйна, Азербайджан, Казахстан, Германия, Холандия, САЩ и от други страни, които се възползват от данъчните облекчения в страната за да развиват дейността си.

След повече от 10 години практика в сферата на счетоводното обслужване на български и чуждестранни компании, ние от ИНБАЛАНС Бургас сме уверени, че предоставяме счетоводни, финансови, правни и бизнес услуги от най-високо равнище с гарантирано качество.

Цени за счетоводно обслужване

Счетоводният абонамент включва следните услуги и няма допълнителни такси към тях :

  •  годишно приключване
  •  подаване на данъчна деклараци
  •  подаване на отчета към НСИ - национален статистически институт
  •  подаване на отчетите към Търговски регистър ( без държавната такса)
  •  ревизии и проверки


Посочените цени са базови, като точната сума се формира базирайки се на няколко параметри, обуславящи обема на документооборота като :

  • брой персонал
  • брой касови апарати
  • синтетичност/аналитичност
  • брой банкови сметки
  • брой превозни средства и др.

Приемаме плащания в брой, чрез MoneyGram, Paypal или по банков път.
Ако не намирате вашият тип бизнес в десния панел, моля свържете се с нас - burgas@inb.bg

                                          

  • Стартиращи компании - 120 лв.
  • Магазин нехранителни стоки - 200 лв.
  • Склад за търговия на едро - 250 лв.
  • Бар, Клуб или Сладкарница - 240 лв.
  • Малка компания/Ателие за услуги - 150 лв.
  • Магазин за хранителни стоки - 250 лв.
  • Микро консултантска компания - 150 лв.
  • Малка IT / Софтуерна компания - 250 лв.
  • Малък ресторант - 240 лв.
  • Туристическа агенция - 300 лв.
  • Среден ресторант - 340 лв.
  • Аптека или Дрогерия - 250 лв.
  • Автосервиз - 250 лв.
  • Малка консултантска компания - 200 лв.
  • Средна IT/Софтуерна компания - 320 лв.
  • Франчайз Бензиностанция - 250 лв.
  • Медицински център - 320 лв.
За различна оферта, моля използвайте контактната форма